Prev پست قبلی   پست بعدی Next
قدیمی 04-05-2011, 10:08 AM   #7
Sasha
(کاربر فعال)
 
Sasha آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Oct 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 67
Sasha به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض روابط نزدیک ممنون!

ببینید من شخصاً با روابط جنسی و نزدیک بین آقایون و خانم ها مخالف نیستم و برعکس معتقدم کاملاً ضروریه، اما این نوع روابط شرایط و محیط خاصی رو میطلبه. در حال حاضر به برخی دلایل این نوع روابط در ایرانسرکوب شده و این باعث شده که برخی افراد برای ارضای نیازهای جنسیشون مجبور بشن دست به هر کار و روشی بزنن.

هدف شما از ارتباط با این آقا ازدواج بوده، بنابراین برای رسیدن به این هدف باید طبق یه سری شرایط خاصی جلو برید. مهمترین موضوع اینه که اگه واقعاً این آقا رو دوست داشتید می تونستید بهش اجازه بدید تا بمونه و تلاشش رو برای متقاعد کردن خونواده اش انجام بده، اما به هیچ عنوان بهش اجازه برقراری رابطه نزدیک دوباره ندید. حتی تحت بیشترین اصرار اون و حتی برای 1 بار. این باعث میشه که متوجه بشه که اگه شما رو برای س/کس میخواد به نتیجه ای نخواهد رسید و بیخیال خواهد شد و اگه واقعاً شما رو برای ازدواج بخواد همین فشار کمبود رابطه نزدیک میتونه محرکه ای بشه براش تا زودتر خانواده اش رو برای ازدواج متقاعد کنه.

همینطور شما باید کم کم با خانواده ایشون به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و اونها رو بشناسید و نه فقط بر مبنای حرف های این آقا.

چیز دیگه ای که می خواستم بهتون بگم اینه که حتماً برای بالا بردن مقطع تحصیلیتون تلاش کنید (الان به راحتی میتونید توی دانشگاه های علمی کاربردی یه مدرک پودمانی بگیرید ضمن کار) چون این موضوع تاثیر باورنکردنی در دیدگاه مردم نسبت شما خواهد داشت.
Sasha آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code هست فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
کد HTML غیر فعال است

انتخاب سریع یک انجمن

War Dreams    Super Perfect Body    Scary Nature    Lovers School    Winner Trick    Hi Psychology    Lose Addiction    Survival Acts    The East Travel    Near Future Tech    How Cook Food    Wonderful Search    Discommend

Book Forever    Electronic 1    Science Doors    The Perfect Offers    Trip Roads    Travel Trip Time    Best Games Of    Shop Instrument    Allowedly


All times are GMT. The time now is 12:55 PM.


کپی رایت © 1388 . کلیه حقوق برای وبگاه حرف روز محفوظ است